Opinie & Commentaar
Pieter Derks: China weet hoe reclame werkt
- Nieuws
- Pieter Derks: China weet hoe reclame werkt
Elke dag in De Nieuws BV geeft een druktemaker zijn mening over een bepaald onderwerp. Van onderwijs tot politiek, van zorg tot milieu en bovenal immer actuele zaken: niets blijft onbesproken.
Video niet beschikbaar
Pieter Derks krijgt wel eens advertenties voor erectiemiddelen, waar hij niet echt op zit te wachten. Als het aan hem ligt krijgt hij toch liever advertenties die niet voor hem bedoeld zijn. "Het alternatief is nóg enger: een stem die me zou zeggen: je drinkt elke dag om 11 uur koffie, ik zie dat je dat vandaag niet hebt gedaan, je komt over vijf minuten langs een tankstation, zal ik daar vast een bakkie voor je bestellen?"
Druktemaker Pieter Derks - De juiste reclame, erectiemiddelen?
Ster advertentie
Ster advertentie
Gerelateerd
SpraakmakersKRO-NCRV
Een maand lang zonder social media? 'We moeten ons afvragen of dit in onze samenleving past'Nieuws en CoNOS/NTR
Boetes voor Apple en Meta staan los van handelsoorlogBureau BuitenlandVPRO
China slaat met straffe maatregelen terug naar Trump: 'Wij zijn niet bang'NOS Radio 1 JournaalNOS
China beperkt export kritieke aardmetalen