Opinie & Commentaar
Pieter Derks: China weet hoe reclame werkt
- Nieuws
- Pieter Derks: China weet hoe reclame werkt
Elke dag in De Nieuws BV geeft een druktemaker zijn mening over een bepaald onderwerp. Van onderwijs tot politiek, van zorg tot milieu en bovenal immer actuele zaken: niets blijft onbesproken.
Pieter Derks krijgt wel eens advertenties voor erectiemiddelen, waar hij niet echt op zit te wachten. Als het aan hem ligt krijgt hij toch liever advertenties die niet voor hem bedoeld zijn. "Het alternatief is nóg enger: een stem die me zou zeggen: je drinkt elke dag om 11 uur koffie, ik zie dat je dat vandaag niet hebt gedaan, je komt over vijf minuten langs een tankstation, zal ik daar vast een bakkie voor je bestellen?"
Druktemaker Pieter Derks - De juiste reclame, erectiemiddelen?
Ster advertentie
Ster advertentie
Gerelateerd
NOS Radio 1 JournaalNOS
Rutte na vijf jaar weer in China: 'ASML zal ongetwijfeld ter sprake komen'Bureau BuitenlandVPRO
Chinese traditie bedreigd door luchtvervuilingNOS Radio 1 JournaalNOS
China ligt buitenlandse journalisten nog veel dwars: 'In sommige gevallen met geweld'Podcast
Podcast De Dag: de hoofdrol van China bij de verkiezingen in Taiwan