Opinie & Commentaar
Pieter Derks: China weet hoe reclame werkt
- Nieuws
- Pieter Derks: China weet hoe reclame werkt
Elke dag in De Nieuws BV geeft een druktemaker zijn mening over een bepaald onderwerp. Van onderwijs tot politiek, van zorg tot milieu en bovenal immer actuele zaken: niets blijft onbesproken.
Video niet beschikbaar
Pieter Derks krijgt wel eens advertenties voor erectiemiddelen, waar hij niet echt op zit te wachten. Als het aan hem ligt krijgt hij toch liever advertenties die niet voor hem bedoeld zijn. "Het alternatief is nóg enger: een stem die me zou zeggen: je drinkt elke dag om 11 uur koffie, ik zie dat je dat vandaag niet hebt gedaan, je komt over vijf minuten langs een tankstation, zal ik daar vast een bakkie voor je bestellen?"
Druktemaker Pieter Derks - De juiste reclame, erectiemiddelen?
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

Nieuws en CoNOS/NTR
Waarom Nederland verder kijkt dan China en inzet op een serieuze samenwerking met India
SpraakmakersKRO-NCRV
Moet er een social media-verbod voor jongeren ingevoerd worden? 'Het is maar de vraag of het helpt'
SpraakmakersKRO-NCRV
Waarom zet Turkije 'keihard in' op invloed in Afrika? 'Strategisch is het een heel belangrijke plek'
WNL Haagse LobbyWNL
Wat hebben we geleerd van de Nexperia-affaire?