Opinie & Commentaar
Pieter Derks: China weet hoe reclame werkt
- Nieuws
- Pieter Derks: China weet hoe reclame werkt
Elke dag in De Nieuws BV geeft een druktemaker zijn mening over een bepaald onderwerp. Van onderwijs tot politiek, van zorg tot milieu en bovenal immer actuele zaken: niets blijft onbesproken.
Video niet beschikbaar
Pieter Derks krijgt wel eens advertenties voor erectiemiddelen, waar hij niet echt op zit te wachten. Als het aan hem ligt krijgt hij toch liever advertenties die niet voor hem bedoeld zijn. "Het alternatief is nóg enger: een stem die me zou zeggen: je drinkt elke dag om 11 uur koffie, ik zie dat je dat vandaag niet hebt gedaan, je komt over vijf minuten langs een tankstation, zal ik daar vast een bakkie voor je bestellen?"
Druktemaker Pieter Derks - De juiste reclame, erectiemiddelen?
Ster advertentie
Ster advertentie
Gerelateerd
De Nieuws BVBNNVARA
Hoe staat het met de (handels)relatie tussen Nederland en China?SpraakmakersKRO-NCRV
'Belangrijk om jezelf te beschermen' tegen nieuwe AI-modellen van moederbedrijf FacebookSpraakmakersKRO-NCRV
Veel steun voor pact tegen smartphonegebruik kinderen: 'Ze zijn niet opgewassen tegen het apparaat'Villa VdBMAX
Facebookgroepen als bron van medische informatie: 'Mensen delen er van alles'