Binnenland

'Winst is goed voor de moraal'
- Nieuws
- 'Winst is goed voor de moraal'
Kiki Bertens staat voor de tweede keer in haar loopbaan in de derde ronde van Wimbledon. Ze versloeg geroutineerd de Russin Anna Blinkova met 6-4, 6-0.
"In het begin was het zoeken, zij begon erg goed", vertelde Bertens na afloop. "Ik wist niet helemaal wat ik kon verwachten, maar de tweede set liep een stuk beter."
4-7 reax Bertens na winst 2e ronde.mp3
"Deze wedstrijd is goed voor m'n moraal. Zeker gezien de manier waarop ik won", vervolgde de Wateringse. "De eerste set was het echt zoeken, maar de tweede set heb ik m'n kansen gepakt en goed, aanvallend spel laten zien."
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

SpraakmakersKRO-NCRV
Hoe staat het met het aardappelenoverschot? 'We hebben ons best gedaan om zoveel mogelijk kwijt te raken'
Vroege VogelsBNNVARA
Verduurzaming energie kan een stuk zuiniger
OVTVPRO
Van Loosdrecht tot de Twentse 'spaghettirellen': geweld tegen migranten is niks nieuws onder de zon
SpraakmakersKRO-NCRV
Waarom kan de dood van een beroemdheid je raken terwijl je die persoon niet kent?