Fragment
Stand.nl: 'Ik ga vannacht Oranje kijken'
- Fragmenten
- Stand.nl: 'Ik ga vannacht Oranje kijken'
Weer een wedstrijddag vandaag voor Oranje. Of feitelijk natuurlijk pas morgen, want het Nederlands elftal speelt om één uur vannacht tegen Tunesië. Daarna is duidelijk of Nederland groepswinnaar is en of de volgende tegenstander Brazilië is of Marokko. Maar dat tijdstip... Wat doe jij ermee? Blijf je wakker, zeker nu je door de warmte toch niet kunt slapen? Ga je even voorslapen? Geloof je het wel en zie je morgen wat het is geworden? Is het een punt van discussie met je kinderen, je werkgever of de school?

.jpg?height=180&width=320&aspect_ratio=16%3A9)