Stand.nl
Stand.nl: 'Ik ga vannacht Oranje kijken'
- Nieuws
- Stand.nl: 'Ik ga vannacht Oranje kijken'
Weer een wedstrijddag vandaag voor Oranje. Of feitelijk natuurlijk pas morgen, want het Nederlands elftal speelt om één uur vannacht tegen Tunesië. Daarna is duidelijk of Nederland groepswinnaar is en of de volgende tegenstander Brazilië is of Marokko. Maar dat tijdstip... Wat doe jij ermee? Blijf je wakker, zeker nu je door de warmte toch niet kunt slapen? Ga je even voorslapen? Geloof je het wel en zie je morgen wat het is geworden? Is het een punt van discussie met je kinderen, je werkgever of de school?
Laat het ons weten in het Spraakmakers Collectief, door te reageren via spraakmakers@kro-ncrv.nl of te bellen naar 0800 - 1101.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

NOS Langs de LijnNOS
Oranje sluit groepsfase af tegen Tunesië: luister live op NPO Radio 1
NOS Met het Oog op MorgenNOS
Bij RVV Blijdorp juichen ze samen voor veel verschillende nationaliteiten tijdens het WK
Villa VdBMAX
WK-poules zijn populair onder jongeren, maar wanneer wordt gokken een risico? 'Ik verloor uiteindelijk een half miljoen euro'
SpraakmakersKRO-NCRV
Immigratiebeleid VS werpt schaduw over WK-voetbal: 'Lol is er volledig van af'