Stand.nl
Stand.nl: 'Ik ga vannacht Oranje kijken'
- Nieuws
- Stand.nl: 'Ik ga vannacht Oranje kijken'
Weer een wedstrijddag vandaag voor Oranje. Of feitelijk natuurlijk pas morgen, want het Nederlands elftal speelt om één uur vannacht tegen Tunesië. Daarna is duidelijk of Nederland groepswinnaar is en of de volgende tegenstander Brazilië is of Marokko. Maar dat tijdstip... Wat doe jij ermee? Blijf je wakker, zeker nu je door de warmte toch niet kunt slapen? Ga je even voorslapen? Geloof je het wel en zie je morgen wat het is geworden? Is het een punt van discussie met je kinderen, je werkgever of de school?
Laat het ons weten in het Spraakmakers Collectief, door te reageren via spraakmakers@kro-ncrv.nl of te bellen naar 0800 - 1101.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

NieuwsweekendMAX
WK in Noord-Amerika begint onder hoogspanning: 'Het grootste, beste en meest inclusieve WK ooit?'
Langs de Lijn En OmstrekenEO/NOS
Illegale voetbalshirts overspoelen Europa: 'Pakkans voor criminelen is nihil'
Langs de Lijn En OmstrekenEO/NOS
Hoe herken je dat jouw voetbalshirt nep is? 'Check de labels met de productcodes'
SpraakmakersKRO-NCRV
Leerlingen krijgen heel veel toetsen, cijfers tellen 'te zwaar' mee in schoolvoortgang: 'Dat geeft stress'