Stand.nl
Stand.nl: 'Er is goed te leven met de uitschakeling van dit Oranje'
- Nieuws
- Stand.nl: 'Er is goed te leven met de uitschakeling van dit Oranje'
Was het de hitte? De 5-3-2? Of lag het aan de ‘onbegrijpelijke wissels'? Wat het ook was, de wedstrijd gisteravond van het Nederlands elftal tegen Tsjechië was niet al te best, kunnen we wel concluderen. De Tsjechen stuurde Oranje na een 0-2 verlies naar huis.
Hoe worden we wakker op de ochtend na de uitschakeling van Oranje op het Europees Kampioenschap voetbal? Met een flinke kater, of met berusting? Kunnen we er eigenlijk wel mee leven?
Nog één keer kan je bij ons je ei kwijt over Oranje. We horen graag jouw ervaring.
Telefonisch reageren kan tot 10.00 uur en stemmen tot 11.30 uur. Wil je verder praten over deze stelling? Meld je dan hier aan voor onze community en deel je kennis en ervaringen met ons!
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

SpraakmakersKRO-NCRV
Aantal flink warme dagen op komst, hoe bereid je je voor? 'Kwestie van bewustzijn'
SpraakmakersKRO-NCRV
De groeiende macht van Elon Musk: 'Eng, zorgwekkend en een gevaar voor de democratie'
SpraakmakersKRO-NCRV
Basisscholen komen steeds vaker geld tekort voor schoolreisjes: 'Heel onwenselijk'
SpraakmakersKRO-NCRV
Overleden icoon Wim T. Schippers vernieuwde 'deftig' tv-medium: 'Echt geniaal'