Sport

Blijft het kaartenhuis van betaald voetbal overeind?
- Nieuws
- Blijft het kaartenhuis van betaald voetbal overeind?
Directeur Jan Willem van Dop van Go Ahead Eagles vertelt hoe zijn club omgaat met de gevolgen van het corona-virus. Serge Rossmeisl van werkgeversorganisatie FBO legt uit hoe regels op alle fronten moeten worden aangepast om toch maar de competities te kunnen uitspelen.
Volgens Van Dop zijn de spelers verdeeld: 50 procent wil het seizoen afmaken, de andere helft stopt er liever mee.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

Langs de Lijn En OmstrekenEO/NOS
Illegale voetbalshirts overspoelen Europa: 'Pakkans voor criminelen is nihil'
Villa VdBMAX
WK-poules zijn populair onder jongeren, maar wanneer wordt gokken een risico? 'Ik verloor uiteindelijk een half miljoen euro'
NieuwsweekendMAX
WK in Noord-Amerika begint onder hoogspanning: 'Het grootste, beste en meest inclusieve WK ooit?'
NOS Met het Oog op MorgenNOS
Bij RVV Blijdorp juichen ze samen voor veel verschillende nationaliteiten tijdens het WK