Sport
Bureau Sport: 'Ik vind alles mooi aan Ihattaren'
- Nieuws
- Bureau Sport: 'Ik vind alles mooi aan Ihattaren'
Frank Evenblij en Erik Dijkstra blikken traditiegetrouw vooruit op het sportweekend en daarin gaat het natuurlijk over de kraker PSV-Ajax.
Video niet beschikbaar
"Ik vind Mo Ihattaren een fantastische speler, een zeldzaam elegante voetballer. Ik vind alles mooi aan die man", aldus Erik.
Frank kijkt vooral uit naar de race van Max Verstappen in Singapore. "Ik verheug me daarop, en denk dat hij een dikke kans maakt."
FC Twente-fan Erik gaat vrijdagavond naar de derby tegen Heracles. "Ik voorspel dat Twente met 3-1 wint en dat ene doelpunt van Heracles is voor Tom Egbers."
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

Langs de Lijn En OmstrekenEO/NOS
Gedenkplek voor overleden PSV-supporters: 'Menig traantje weggepinkt'
NOS Langs de LijnNOS
Volg de ontknoping van de Eredivisie bij NPO Radio 1
NOS Langs de LijnNOS
'Goeie deal voor PSV en Peter Bosz, KNVB blundert gigantisch'
NOS Langs de LijnNOS
Weer puntverlies voor Ajax: 'Misschien wel slechtste wedstrijd van het jaar'