Sport

Ajax-trainer Suzanne Bakker na 6-0 winst op Zürich: 'Hele grote stap gezet'
- Nieuws
- Ajax-trainer Suzanne Bakker na 6-0 winst op Zürich: 'Hele grote stap gezet'
Ajax heeft heel goede zaken gedaan in Zwitserland. De ploeg uit Amsterdam speelde vanavond de eerste wedstrijd in de laatste voorronde van de Women's Champions League. Het duel met Zürich eindigde in 6-0, voor Ajax.
Trainer Suzanne Bakker is trots op haar ploeg: "We waren heel dominant. Daar kijk ik met een enorm goed gevoel op terug."
Volgende week woensdagavond om 19 uur mag Ajax de 6-0 voorsprong gaan verdedigen in Amsterdam. Lukt dat ze, dan schrijven ze geschiedenis. Sinds de nieuwe opzet van de Champions League voor vrouwen in 2021 is geen enkele Nederlandse club doorgedrongen tot de groepsfase. Dat is nu toch wel dichtbij voor Ajax. "We hebben een hele grote stap gezet."
Abonneer je op onze wekelijkse nieuwsbrief!
Elke zaterdag het beste van NPO Radio 1 in jouw mailbox.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

De Ongelooflijke Podcast
Waarom Nederlandse, Franse en Belgische Marokkanen voor Marokko kiezen
NOS Met het Oog op MorgenNOS
Menno Pot kijkt niet naar het WK: 'Alsof elke hufterstaat het WK toegewezen krijgt als cadeau'
NOS Langs de LijnNOS
Luister Nederland - Japan live op NPO Radio 1
NOS Met het Oog op MorgenNOS
Bij RVV Blijdorp juichen ze samen voor veel verschillende nationaliteiten tijdens het WK