Sjors Fröhlich prijst Deense commercial over hokjesdenken
- Nieuws
- Sjors Fröhlich prijst Deense commercial over hokjesdenken
[KRO-NCRV - RAD1] BNR-hoofdredacteur Sjors Fröhlich prijst de Deense tv-zender TV2 voor het filmpje 'All That We Share'. ''Ik vind het bijzonder dat een tv-zender zo'n statement laat zien.''
In De Ochtend vertelt Sjors Fröhlich over het filmpje dat indruk op hem maakte. ''In de video worden allerlei groepen mensen in een vak gezet: zoals verpleegsters, vluchtelingen en bouwvakkers. Er worden gewone vragen gesteld, zoals 'Wie was de clown van de klas?'. Daaruit blijkt dat er een heleboel is wat die mensen verbindt, waar ze ook vandaan komen, wat ze ook doen.''
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
''Het is ook prachtig in beeld gebracht'', zegt Fröhlich. ''Ik vind het vooral bijzonder dat deze zender zo'n statement laat zien.''
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.