Binnenland
Roeisters pakken olympisch zilver in dubbelvier
- Nieuws
- Roeisters pakken olympisch zilver in dubbelvier
[NOS] De vrouwendubbelvier heeft olympisch zilver gepakt in Rio de Janeiro. Chantal Achterberg, Nicole Beukers, Inge Janssen en Carline Bouw roeiden een sterke wedstrijd en eindigden na een geweldige eindsprint op de tweede plek achter Duitsland.
Polen lag de hele wedstrijd op kop, maar stortte in de laatste honderd meter in en moest genoegen nemen met brons.
Het zilver is de vijfde medaille voor Nederland, na het goud en brons voor Anna van der Breggen, het zilver voor Tom Dumoulin en het brons voor Anicka van Emden.
Luister hier naar het verslag van commentator Ragnar Niemeijer:
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

Sven op 1WNL
ProRail-directeur kritisch op kabinet: 'Niets binnengekomen van 600 miljoen voor spoorverbetering'
Sven op 1WNL
Afzwaaiend MKB-voorzitter waarschuwt: 'Over tien jaar groot probleem zonder investeringen'
OVTVPRO
Van Loosdrecht tot de Twentse 'spaghettirellen': geweld tegen migranten is niks nieuws onder de zon
Villa VdBMAX
Waarom is het weer nog altijd zo moeilijk te voorspellen?