Fragment
Aap ontsnapt uit Safaripark Beekse Bergen
- Fragmenten
- Aap ontsnapt uit Safaripark Beekse Bergen
Er is een aap ontsnapt uit de safaripark Beekse Bergen. Al een paar dagen wordt hij gesignaleerd in de omgeving van het park, maar het is zijn verzorgers tot nu toe nog niet gelukt om hem te vangen. Martin van Hees is de zoölogisch manager van het Safaripark en vertelde in het NOS Radio 1 Journaal over de ontsnapping.
.jpg?height=180&width=320&aspect_ratio=16%3A9)
.jpg?height=180&width=320&aspect_ratio=16%3A9)