Fragment

Ajax-spits Weghorst na 2-1 nederlaag tegen AZ: ‘Geen moment de controle gehad’

  1. Fragmentenchevron right
  2. Ajax-spits Weghorst na 2-1 nederlaag tegen AZ: ‘Geen moment de controle gehad’

Ajax heeft in Alkmaar voor de tweede keer in een week puntenverlies geleden. Na het 2-2-gelijkspel tegen FC Utrecht, woensdag, verloor de ploeg zondag met 2-1 van AZ. Het gat met koploper PSV is opgelopen tot negen punten. Een terechte nederlaag, concludeerde spits Wout Weghorst na afloop. "We hebben geen moment de controle gehad."