Fragment
Ajacied Berghuis na verlies (4-0) bij FC Utrecht: 'Waren niet bij machte dichterbij te komen'
- Fragmenten
- Ajacied Berghuis na verlies (4-0) bij FC Utrecht: 'Waren niet bij machte dichterbij te komen'
Steven Berghuis kan leven met de ruime 4-0-nederlaag van Ajax bij FC Utrecht. De aanvaller vindt dat de Domstedelingen simpelweg de betere waren, zei hij na afloop. "We waren niet bij machte dichterbij te komen."

.jpg?height=180&width=320&aspect_ratio=16%3A9)