Fragment

Kritiek van Mona Keijzer op de NOS: ‘Ze had niets op X moeten zetten’

foto: ANPfoto: ANP
  1. Fragmentenchevron right
  2. Kritiek van Mona Keijzer op de NOS: ‘Ze had niets op X moeten zetten’

 In Goed Ingelichte Kring spreekt Sam Hagens met oud PVV-Kamerlid Hero Brinkman, strafrechtadvocaat Job Knoester en AD-columnist Angela de Jong over de uitingen die oud BBB-vicepremier Mona Keijzer heeft gedaan op het platform X. De afgelopen maand plaatste of herplaatste Keijzer meerdere berichten op X waarin commentaar wordt geuit op de NOS. Mag Keijzer in deze rol dit soort berichten op sociale media zetten?

Bekijk hier het hele gesprek bij Goed Ingelichte Kring