appjecalendarcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-upclosedownloaddragfacebookfast-backwardfast-forwardgoogle-plusiconinstagramlinkedinlistlisten-livelogo-nporadio1logo-tour-de-france mailmicrophonepauseperson-man-2person-woman-4phonepinterestplayplaylistplyr-nextplyr-prevquestionquotesearchsharesorter--up-and-down star--open-and-filled star-openstarthumbdownthumbuptwitterwatch-livewhatsappyoutubeplyr-captions-off plyr-captions-on plyr-enter-fullscreen plyr-exit-fullscreen plyr-fast-forward plyr-muted plyr-pause plyr-play plyr-restart plyr-rewind plyr-volume
Nu: Stax&Toine

EenVandaag

Presentator: Suzanne Bosman

Luister terug

De wereld van morgen: brein een open boek door MRI-scans

donderdag 8 maart 2018

Een groeiende groep adverteerders maakt gebruik van neuro-marketing. Dat is een nieuwe manier van marketing die onderzoekt welke impuls ervoor zorgt dat jouw zenuwstelsel een product wil kopen. Vragenlijsten laten invullen door proefpersonen wordt hiermee in de toekomst overbodig in de marketing. Want een MRI-scan van je brein is veel betrouwbaarder. Verslaggever Harm van Atteveld ging langs bij het bedrijf Neurensics.

Vorige pagina Back to top
NPO Radio 1