appjecalendarcheckchevron-downchevron-leftchevron-rightchevron-upclosedownloaddragfacebookfast-backwardfast-forwardgoogle-plusiconinstagramlinkedinlistlisten-livelogo-nporadio1logo-tour-de-france mailmicrophonepauseperson-man-2person-woman-4phonepinterestplayplaylistplyr-nextplyr-prevquestionquotesearchsharesorter--up-and-down star--open-and-filled star-openstarthumbdownthumbuptwitterwatch-livewhatsappyoutubeplyr-captions-off plyr-captions-on plyr-enter-fullscreen plyr-exit-fullscreen plyr-fast-forward plyr-muted plyr-pause plyr-play plyr-restart plyr-rewind plyr-volume

Toiletbril kapot in accommodatie: wie moet die vervangen?

Je boekt een hotelkamer, suite of je huurt een mooi vakantiehuisje en tijdens het verblijf breekt de wc-bril. Wie moet die dan vervangen of betalen? Jij als huurder of de beheerder van het park? Strandplevier Hotelsuites van Roompot Vakanties zegt dat de huurder die moet vergoeden, de huurder is het daar niet mee eens. Wie moet de schade betalen? Lees hier het hele artikel.

Vorige pagina Back to top
NPO Radio 1