Binnenland

Incentro wint de eerste Loden Radioleeuw

foto: Jeroen Olthoffoto: Jeroen Olthof
  1. Nieuwschevron right
  2. Incentro wint de eerste Loden Radioleeuw

Radar geeft elk jaar de Loden Leeuw aan het meest irritante televisiespotje. Vanaf dit jaar geeft Radar ook een Loden Leeuw aan het bedrijf dat het irritantste spotje op de radio liet horen. Daarvoor zijn Pearle, Kruidvat, Incentro, Fiat en Vodafone genomineerd.

Incentro wint de eerste Loden Radioleeuw

Incentro wint de Loden Radioleeuw

Met 31,7% van de stemmen hebben kijkers en bezoekers van de Radar website Incentro verkozen tot meest irritante radioreclame van 2016. Gefeliciteerd met deze titel! We gingen natuurlijk langs bij Incentro om de prijs uit te reiken. Directeur Paul Baan nam het sportief op en plaatst de Loden Radioleeuw in de prijzenkast. Op de vraag of iemand zijn of haar kind 'Incentro' heeft genoemd (dat werd opgeroepen in de reclame) reageert Baan met 'nee'.

Pearle staat op de tweede plek met 20,4% van alle stemmen. De top drie wordt afgesloten door Kruidvat met 18,7%. Vodafone staat met 15,6% op de vierde plek, Fiat sluit de lijst met 14,5%. In totaal brachten 2165 mensen hun stem uit via de website van Radar.



Reageren? Dat kan onder dit artikel op Radar of plaats een reactie op onze Facebookpagina. Dit artikel in je mailbox? Meld je dan aan voor onze gratis nieuwsbrief.
Ster advertentie
Ster advertentie